Opdrachtgever: Special Textiles Import
soort opdracht: Retail
doelstelling:
Special Textiles Import uit Nijmegen levert textiel producten vanuit de gehele wereld voor grotere retailers in het middensegment. Doel van de nieuwe campagne was gericht op de humanitaire aspecten van de productie van uiteenlopende textiel producten in verschillend landen. De campagne moet duidelijk maken datSpecial Textiles Import gerichte controles uitvoert op de productie en dat alle producten humaan worden geproduceerd, met voldoende ook voor de lokale omstandigheden.
resultaten:
De campagne richtte zicg in hoofdzaak op printproducten, zoals extra labels aan de kleding, een informatieve folder en een crossmediale aanpak richting de website. Het resulteerde in een hogere tevredenheid bij de afnemers, minder klachten en retouren en bij sommige retailers in meer omzet.
ONZE SPECIALIST(EN) VOOR DEZE CASE:
Joop de Kort
Joop de Kort is specialist op het gebied van verpakkingen en etiketten. Hij heeft een achtergrond als ontwerper en heeft gewerkt voor grotere retailers en fabrikanten.
Peter Luit
Peter Luit is crossmedia specialist en houdt zich vooral bezig met vakgebieden buiten de directe grafische toepassingen.
Met welke producten we deze case hebben gerealiseerd
Etiketten met HP Indigo printer
Met onze HP Indigo printer maken we voor verschillende opdrachtgevers zeer uiteenlopende verpakkingen en etiketten.
Lees verder....Brochures
Wij zijn in staat basis brochures te combineren met database gestuurde katernen voor gepersonaliseerde uitingen. Daarbij zijn we in staat deze ook gepersonaliseerd te versturen en/of op postcode te sorteren.
Lees verder....Wat wij in het 'Retail' segment nog meer doen:
Voor de retailsector produceren wij vooral complete reclame/winkel inrichtingen voor de wekelijkse aanbiedingen in zowel de food- als de non-food sector. Wij produceren complete op postcode gesorteerde pakketten voor diverse grote supermarktketen in Noord-Holland.